מסע פינוק מושלם בלב ראג'יסטאן בהודו

חוויה שכל אחת מאיתנו חלמה עליה

7-16/1/2025

מחיר למשתתפת: 3,350 דולר ( למשתתפת בחדר זוגי ) 




האם אתן מוכנות לצאת למסע שישנה את חייכן? הצטרפו אלינו למסע קסום אל לב ליבה של הודו המסתורית - ראג'סטאן המלכותית. זה לא עוד טיול - זוהי הזדמנות לגלות עולם חדש, להתחבר לעצמכן ולחוות חוויות שיישארו חרוטות בזיכרונכן לנצח.

דמיינו את עצמכן צועדות ברחובות צבעוניים, טועמות טעמים אקזוטיים, ונושמות את הניחוחות המשכרים של המזרח.

ראג'סטאן מחכה לנו - ארץ של ארמונות מפוארים, מדבריות זהובות, ותרבות עשירה שתגרום לכן להתאהב מחדש בעולם ובעצמכן.

אם אתן מרגישות את הלב שלכן פועם חזק יותר, אם אתן חולמות על הרפתקה אמיתית, ואם אתן מוכנות לצאת למסע שיכניס עוד צבע  לחייכן

 זה הזמן שלכן! הצטרפו אלינו לקבוצת הנשים הייחודית הזו, ובואו לגלות יחד את הקסם של ראג'סטאן.

זכרו: החיים הם לא מה שאנחנו מחכים שיקרה, אלא מה שאנחנו יוצרות. אז קדימה, תנו לעצמכן את המתנה הזו. בואו ליצור זיכרונות, לבנות חברויות, ולחוות הרפתקה שתישאר איתכן לנצח.

ראג'סטאן קוראת - האם אתן מוכנות לענות?


יום 1-2 - טיסה ת"א - דלהי, טיסת פנים לאודייפור

ניפגש בשעות הערב בנתב"ג, נטוס מישראל בטיסה ישירה של חברת AIR INDIA וננחת למחרת לקראת השעה 07:00 בבוקר בדלהי בירתה של הודו.
נצא לארוחת בוקר ונחזור לשדה התעופה לטיסת הפנים לאודייפור.

הגעה לאודיפור בשעות אחר הצהריים, נצא לשייט על אגם פיצ'ולה - חוויה בלתי נשכחת
נצפה בארמונות המוארים בשקיעה המשתקפים במים הצלולים ונהנה מהשלווה המיוחדת

ארוחת ערב ולינה



יום 3 אודייפור - פינה ציורית בלב הודו הזמן לעצור לנשום וליהנות אודאיפור מחכה לנו

אודאיפור, הידועה גם כ"עיר הזריחה" או "ונציה של המזרח", היא עיר מרהיבה במדינת ראג'סטן, הודו.

שוכנת על גדות אגם פיצ'ולה הצלול, עיר זו משלבת היסטוריה עשירה, תרבות מרתקת ונופים עוצרי נשימה, מה שהופך אותה ליעד תיירותי מושלם של ארמונות מפוארים וסיפורי גבורה. 

נטייל לאורך חומות העיר העתיקה ונגלה ארמונות מפוארים, שרידים מתקופת השלטון של המהראג'ות. נתפעל מארמון העיר, מתחם עצום הכולל אולמות מקושטים גנים ירוקים ונוף מרהיב של האגם.

נבקר במקדש ג'אגדיס, המוקדש לאל וישנו, ונהנה מהאדריכלות המרהיבה והפסלים העדינים מסע אל תוך התרבות המקומית.  נטייל בסמטאות הצרות של העיר העתיקה, שווקים תוססים, חנויות מלאות באוצרות מקומיים ואנשים חביבים.  נסיים את היום בסדנת ציור אמנות הציור המיניאטורי המסורתי הראג'יסטאני בהנחיית מורה לאמנות.

יום 4 - ראנקאפור- ג'ודפור

התכוננו לנסיעה מופלאה בלב הודו הקסומה! נצא מאודאיפור אל עבר ג’ודפור עיר המדבר הכחולה, אך בדרך נעצור במקום מיוחד במינו! 

אחרי ארוחת בוקר נינוחה, נצא לנסיעה שתעורר את החושים. הדרך לג’ודפור עוברת בנופים עוצרי נשימה, וכדי להעצים את החוויה נעצור במקדש הג'ייני המפורסם בראנקאפור מקדש הג'יינים יצירת מופת. 

התכוננו להחסיר פעימה!  מקדש הג'יינים שנבנה במאה ה-15 הוא יצירת אמנות אדריכלית מרהיבה. אלפי עמודים בעבודת יד, כולם שונים זה מזה, יקחו אותנו למסע בזמן אל הודו העתיקה.  אחרי הביקור במקדש נמשיך בנסיעה אל ג'ודפור עיר המדבר הכחולה המסתורית. עם ההגעה נבצע צ'ק אין במלון ונתכונן לחוויות נוספות שמחכות לנו!



יום 5 - ג'ודפור–פושקאר

אחרי ארוחת בוקר נצא לסיור מלהיב בג'ודפור עיר המוקפת בחומה עתיקה ומלאה בארמונות מפוארים. 

נרכב על ריקשה ונרגיש את האווירה המקומית התוססת ולאחר מכן נעלה אל מבצר ענק שמתנשא מעל העיר, ונגלה את ההיסטוריה העשירה של המקום. ג'אסוונט תהא - ארמון האבן הלבנה נעצור בג'אסוונט תהא ארמון מרהיב שנבנה מאבן לבנה משובחת לזכרו של מהרג'ה. הארמון הוא דוגמה מדהימה לאדריכלות המיוחדת של ראג'סטן.  

הלאה לפושקאר - עיר המקדשים!  אחרי הצהריים נצא לכיוון פושקאר, עיר מקדשים עתיקה השוכנת על חוף אגם קדוש. מקדשים צבעוניים מרהיבים נשמע את צלילי הפולחנים המסורתיים. בערב, נצא לרכיבה על גמלים בחולות המדבר ונהנה ממופע ריקוד קבלי מרהיב - חוויה אותנטית ובלתי נשכחת!

יום 6 - פושקאר - עיר המקדשים השקטה

התכוננו לחוויה הודית בלתי נשכחת! נתחיל את הבוקר, עם שיעור יוגה מיוחד בהנחיית מורה מקצועי. נתחבר לנשימות, נמתח את הגוף ונרגיש את האנרגיה הייחודית של המקום. טקס פוג'ה מרגש באגם פושקאר נשתתף בטקס פוג'ה מסורתי בהנחיית כהן מקומי.

נצפה בפרחים הצבעוניים, נשמע את המנטרות העתיקות ונרגיש את האווירה הרוחנית המיוחדת. מקדש סוויטרי דווי לאחר מכן, נמריא אל פסגת ההר ברכבל ונגיע אל מקדש סוויטרי דווי המרהיב. הנוף עוצר הנשימה, והאווירה שלווה וקסומה. סדנת בישול הודית טעימה!

אחרי כל החוויות המרגשות, נשפשף ידיים בסדנת בישול הודית אותנטית. נלמד להכין מנות מסורתיות טעימות, ונשלב טעמים וניחוחות מיוחדים. ארוחת צהריים טעימה תהיה התגמול המושלם ללמידה שלנו!



יום 7 - ג'איפור הקסם הורוד - היסטוריה, תרבות ואבני חן

נעזוב את פושקאר ונתחיל בנסיעה לעיר ג'ייפור נבקר במקדש גַּלְטַגִ'י המיוחד, הידוע גם בשם "מקדש הקופים". הקופים יקבלו את פניכם ברחבת המקדש, שנבנה בין הרים עוצרי נשימה. על פי האגדה, במקום זה ביצע חכם בשם "רישי גאלב" תרגילי מדיטציה קפדניים במשך מאה שנים!

התפילות שלו ריגשו את האלים, והם ברכו את המקום בשפע של מים. האדריכלות המרהיבה של המקדש, בדומה לארמון מפואר, תגרום לכם להחסיר פעימה. הנוף המהפנט של העיר בשקיעה יהפוך את הביקור במקום לחוויה בלתי נשכחת!

גן סיסודיה ראני קה באג אחרי החוויה הרוחנית, נמשיך אל גן סיסודיה ראני קה באג, גן מלכותי שנבנה לפני מאות שנים על ידי מלך בשם מהרג'ה סוואי ג'אי סינג עבור המלכה השנייה שלו. הגן מעוטר בציורי קיר מרהיבים המתארים את סיפור האהבה של ראדה וקרישנה, אלים מהמיתולוגיה ההודית. ערב בלתי נשכח: סדנת ריקוד בוליוודי! בערב, נשתחרר עם סדנת ריקוד בוליוודי מיוחדת! נלמד תנועות ריקוד ססגוניות ומהנות, ונרגיש את הקצב המיוחד של הודו. זהו ללא ספק סיום מושלם ליום מרגש בג'איפור!

יום 8 - ג'איפור

התכוננו ליום בלתי נשכח בלב ג'איפור, העיר הוורודה המהממת! נתחיל את הבוקר בשוק החלב האותנטי, ונראה את התוצרת המקומית הטרייה.

לאחר מכן, נצא למסע אל פורט אמבר המרשים שנבנה במאה ה-17 על גבעה גבוהה המשקיפה על אגם. רכיבה מלכותית על פילים תרגישו כמו מלכים אמיתיים! נעלה אל המבצר המרשים ברכיבה על פילים מקושטים, בדיוק כמו המהרג'ות בעבר. הנוף מהפסגה עוצר נשימה, והארמון עצמו מעוטר באלפי אלמנטים דקורטיביים מרהיבים. מסע אל תוך העיר הוורודה אחרי הצהריים, נצא לסיור מרתק בעיר ג'איפור. העיר, שנבנתה במאה ה-18, זכתה לכינוי "העיר הוורודה" בשל אבן החול הייחודית בגוון ורוד ששימשה לבנייתה.

נבקר בארמון המהרג'ה המפואר, עם גנים ירוקים מרהיבים. נראה את "ארמון הרוחות" מבנה ייחודי בן חמש קומות, ונבקר במצפה הכוכבים העתיק שבנה המלך ג'אי סינג. בערב, נצא לשיטוט בשוק המקומי ונרגיש את האווירה התוססת של ג'יפור ערב בלתי נשכח בבוליווד לסיום מושלם ליום מרגש, נצפה בסרט בוליוודי בקולנוע "ראג' מנדיר" המפואר, הנחשב לאחד מבתי הקולנוע הטובים בהודו.

גם אם לא תבינו את המילים, תתפסו בקלות את הקצב, המוזיקה והצבעוניות הייחודיים של סרטי בוליווד. תתכוננו לחוויה קולנועית בלתי נשכחת!


יום 9 - ג'יאפור אהובתי

יקירות, התכוננו ליום קסום שכולו בשבילנו! היום נצלול אל עולם מרהיב של צבע, יופי ונשיות. דמיינו את עצמכן צועדות ברחובות צרים ומסתוריים, כשלפתע נגלה לעינינו שוק תכשיטים מרהיב. זהב נוצץ, אבני חן צבעוניות, ועיצובים מסורתיים שיגרמו ללב שלנו לפעום בהתרגשות. נוכל למשש, למדוד, ולהתענג על יצירות האמנות הזעירות הללו.

משם, נמשיך אל עולם האופנה ההודית המרהיב. בדים רכים כמשי צבעים עזים כמו הזריחה בראג'סטאן, ורקמות מורכבות שכל אחת מהן מספרת סיפור. נוכל להתנסות בעטיפת סארי מסורתי, לגלות את סודות הלבוש ההודי, ואולי אפילו לקחת הביתה פריט שישמר את זיכרון החוויה הזו לנצח. אך היום שלנו לא מסתכם רק בקניות.

נצא אל נופים עוצרי נשימה, מקומות שקטים ושלווים שיאפשרו לנו להתחבר לעצמנו ולטבע המדהים שסביבנו. דמיינו את עצמכן יושבות על מרפסת של ארמון עתיק, צופות אל האופק הצבעוני של ראג'סטאן, כשרוח קלילה מלטפת את פניכן. זה יום שכולו בשבילנו, הנשים. יום של גילוי עצמי, של התרגשות ילדותית מול יופי ואמנות, ושל רוגע עמוק שרק הודו יכולה להעניק. נחלוק חוויות, נצחק יחד, ונתחבר יותר

יום 10 - ג'איפור – דלהי - מסע מרתק מהעיר הוורודה אל בירת הודו: דלהי!

היום שלנו מתחיל בנסיעה מרגשת מג'איפור, העיר הוורודה המהממת, אל דלהי, בירת הודו התוססת! בדרך, נגלה את הנופים המשתנים של ראג'סטן ונרגיש את ההתרגשות לקראת החוויות שמחכות לנו בבירה ההיסטורית.

דלהי - עיר של ניגודים מרתקים אוצר תרבותי דלהי היא עיר מיוחדת במינה, שנוסדה מחדש פעמים רבות לאורך ההיסטוריה. למעשה, היא שבע ערים שהתאחדו יחד! נבקר בחלקים העתיקים ביותר של העיר, שראשיתם במאה ה-11, ונראה את האתרים המרשימים שנבנו בתקופת השלטון הבריטי במאה ה-20 כמו בית הנשיא, הפרלמנט, שער הודו ועוד ערב מיוחד בבית הודי.

בערב, ניסע אל בית פרטי ומיוחד, שם נזכה לחוויה הודית אותנטית ובלתי נשכחת! בעלי הבית יקבלו אותנו בברכה מסורתית, עם גירי חרוז (מנהג קישוט כף היד בחינה), טקס "ארטי" (ברכה הודית), וסימנים מקודשים. נטעם חטיפים הודיים מסורתיים, נשתה תה, קפה ושתייה קלה ומי שתרצה אפילו אלכוהול התחפשות מלכותיות ומוזיקה לנשים תהיה הזדמנות ללבוש סארי הודי מסורתי דמיינו את עצמכן למלכות לערב אחד!

ברקע, תתנגן מוזיקה הודית שתשלים את האווירה המיוחדת. לאחר הערב המרגש נסיים את היום עם ארוחת ערב.



יום 11 - דלהי – תל אביב

הגיע הזמן להיפרד מהודו הקסומה, אך הזיכרונות יישארו איתנו לנצח. היום האחרון שלנו יוקדש לחוויה מיוחדת במינה סיור בריקשה בעיר העתיקה של דלהי.

חזרה בזמן אל עיר המוגולים נתחיל את הבוקר בנסיעה מרגשת בריקשה, כלי תחבורה מסורתי, אל תוך העיר העתיקה של דלהי. הארמונות המפוארים לאורך הסמטאות מרשימים ביופיים האדריכלי, למרות סימני הזמן שעליהם. החומות העצומות, שאורכן כ-11 קילומטרים, סוגרות בתוכן את המבצר האדום המסגד הגדול ג'אמה מאסג'יד (מסוגל להכיל עד 25,000 מתפללים!), שוק צ'אנדני צ'וק ואזורי המגורים ההיסטוריים.

צ'אנדני צ'אוק- שוק תוסס וצבעוני פעם, מרכז כוחה של האימפריה המוגולית, עם שדרות רחבות, תעלות מים ושווקים תוססים, הפכה את העיר העתיקה למצבור צפוף של חנויות ובתים ישנים. למרות זאת, שוק צ'אנדניש צ'וק שומר עדיין על אופיו התוסס. החנויות צמודות זו לזו, אנשים מתרוצצים לצד ריקשות אופניים וקטנועים ברחובות, והתעלה המרכזית כבר אינה פעילה. חוויה בלתי נשכחת עם זאת, רכיבה בריקשה אל הסמטאות והדרכים הצדדיות תוביל אותנו אל שווקים וחנויות מכל הסוגים, בהם תמצאו תכשיטים, בגדי חתונה, ספרים, תבלינים, מתוקים, פירות יבשים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד שלל פלאים. הטיול בריקשה יספק לנו הצצה אל עברה העשיר של הודו, ויחשוף אותנו לחיים התוססים והצבעוניים שמתקיימים גם היום בעיר העתיקה. הודו תישאר בליבנו לעד, עם ניחוחות התבלינים, צבעי הבדים, והאדיבות של תושביה.

בצהריים העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה הביתה



המחיר כולל:

  • טיסות בינלאומיות ישירות של חברת AIR INDIA שעת הטיסה לדלהי 22:10
  • טיסת פנים מדלהי לאודייפור בחברה הודית
  • לינה 9 לילות במלונות בדרגת תיירות ראשונה 5 *
  • ליווי צמוד מדריכת טיולים ישראלית, מדריך מקומי ומלווה מקומי צמוד
  • כלכלה: חצי פנסיון ארוחת בוקר וערב + 3 ארוחת צהריים בסדנה ובמסעדות מקומיות
  • אוטובוס/מיניבוס תיירים בהתאם לגודל הקבוצה , ממוזג וצמוד לכל ימי הטיול
  • ארוחת בוקר ביום ההגעה במסעדה מקומית ליד שדה התעופה
  • שייט באגם פיצ'ולה
  • 2 רכיבות בריקשה ( ג'ודפור ודלהי)
  • סדנת ציור מיניאטורית מסורתית
  • טיול עגלת גמלים עם ריקודי קלבליה
  • נסיעה ברכבל הלוך ושוב
  • סרט הודי
  • שיעור יוגה
  • מסאג'
  • סדנת בישול
  • סדנת ריקוד הודי
  • רכיבה על פילים
  • ויזה להודו ל 30 יום
  • כניסות לאתרים לפי המפורט בתוכנית
  • שי מתנת לבונה טרוול

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח נוסעים – חובה על נוסעת לרכוש
  • הוצאות בעל אופי אישי- שתייה, קניות אישיות, מתנות וכו'
  • כל פעילות שאינה כלולה
  • כל דבר שאינו רשום ב"מחיר הטיול כולל" ולא נזכר לעיל

יציאת הטיול מובטחת לאחר הרשמה של 15 נוסעות

מסלול גמיש: אנחנו לא קשורים ללוחות זמנים נוקשים. זורמים עם המקום, עם האנשים, עם החוויות. בקיצור, עושים חיים!
פתרונות יצירתיים: אתר סגור? לא נורא! נמצא לכם אתר אחר, לא פחות מגניב, כי אצלנו, הכל אפשרי!
קבוצה קטנה: אצלנו הקבוצה מונה מקסימום 25 נוסעות, כך שכל אחת זוכה ליחס אישי.
תנאים נוחים: לינה מפנקת, אוכל טעים, מקומות מהממים ועוד פינוקים שיעשו לכן את הטיול נעים.

חשוב לדעת

ההרשמה מוגבלת: אז אל תחכו לרגע האחרון! מקומות נגמרים מהר.
המסע מותנה במזג האוויר: כי הודו יכולה להיות הפתעה לפעמים.
הושבה בטיסות: לא ניתן לבחור מושבים מראש, אבל אל תדאגו, אנחנו נדאג שיהיה לכם נוח.
תנאים נוספים: כל הפרטים הקטנים כתובים בטופס ההרשמה. קראו אותם בעיון!

הערה: תוכנית זו עשויה להשתנות בהתאם לנסיבות.





 

חברות יקרות,

שמי לבנה קהירי, ואני הבעלים והיזמית מאחורי "לבונה טרוול". אני נרגשת לשתף אתכן בחוויה שתשאיר חותם בלב ובנפש: המסע הקרוב שלנו לרג'אסטאן הקסומה! אם אתן מחפשות חוויה מושלמת של חופש, גילוי עצמי והרבה כיף, זה בדיוק המקום בשבילכן.

למה דווקא לרג'אסטאן?

תחשבו על מדבריות , נוודים , שווקים צבעוניים ומלאים בהפתעות, ופינוקים שלא חלמתן עליהם. רג'אסטאן היא יעד מושלם לחוויה נשית אמיתית - מלאה ברגעים קטנים של אושר והתרגשות.

מה מחכה לנו?

ב"טיולי נשים " של "לבונה טרוול", אני מקפידה לשלב לא רק יעדים קסומים ומפנקים, אלא גם רגעים של הרפתקה, גילוי עצמי וקשר נשי אמיתי. זה המקום שבו אתן לבד, אבל אף פעם לא מרגישות לבד. כל אחת מכן תמצא כאן חברות חדשות לחיים, ואולי גם תיצור קשרים עסקיים והזדמנויות חדשות.

החוויה הנשית הייחודית שלנו

בטיולים שלנו, אני דואגת לא רק לתכנון מדוקדק ומקצועי אלא גם להרבה רגעים ספונטניים ומצחיקים. אני מבטיחה לכן חוויות בלתי נשכחות, הרבה הומור, חיבוקים וחברות אמיתית. זה לא רק טיול, זו הזדמנות לגלות את עצמך מחדש וליצור חברויות אמיתיות ועמוקות עם נשים נוספות.

אז מה אומרות, מצטרפות?

חברות אהובות, אני כבר מחכה להכיר אתכן יותר לעומק, לצחוק איתכן עד שכואב הבטן, וליצור יחד זיכרונות מדהימים. זה המקום שבו כל אחת מאיתנו תוכל לשתף את הסיפור שלה, ללמוד ולהתפתח יחד. בין אם אתן מחפשות חוויות חדשות, הזדמנויות עסקיות או פשוט מקום שבו אתן מרגישות שייכות - המסע הזה הוא בשבילכן.

אז בואו, נצא למסע הזה יחד ונהיה חבורת הבנות הכי מגניבה ברג'אסטאן! ממריאות בקרוב, ואני מחכה לכן בקצה השני של העולם.


רוצים גם? נשמח לתכנן ביחד איתכם את החוויה הבאה שלכם!


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.